داستان پیراهن مشکی نساجی لغو شد بنزما در فکر ترک عربستان تونی کروس زمان خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال را مشخص کرد تأکید و توصیه شهید سید ابراهیم رئیسی بر ورود فوتبال به مناطق محروم هادی رضایی در تالار مشاهیر فدراسیون جهانی والیبال سقف بودجه اعلام شد:بنویسید ۳۲۵ میلیارد، بخوانید ۵۰۰ میلیارد تاریخ و ساعت بازی بایرلورکوزن و آتالانتا در فینال لیگ اروپا | جاودانگی آلونسو یا تداوم غول‌کشی‌های گاسپرینی؟ روزبه چشمی در استقلال می‌ماند یا می‌رود؟ حضور وزیر ورزش در منزل شهید امیرعبداللهیان و سردار موسوی حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد توافق پرسپولیس با اوسمار محرومیت هاشمی نسب بخشیده شد تقدیم نشان طلای پارادوومیدانی قهرمانی جهان به رئیس جمهور شهید کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس با نام «خادم‌الرضا» افشاگری مهم ممبینی در خصوص فساد در فوتبال+ ویدیو امیرقلعه‌نویی: آقای رئیسی پاداشی الهی گرفت برنامه سه هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد بوکسور مشهدی در ترکیب تیم ملی بوکس برای انتخابی المپیک مسابقات ورزشی تعطیل نمی‌شود سهیل مهدی بعد از برکناری در سازمان لیگ چه می‌کند؟
سرخط خبرها

رکورد بزرگ در انتظار سرمربی استقلال| فرهاد مجیدی از مرفاوی عبور می‌کند؟

  • کد خبر: ۹۲۴۹۸
  • ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱
رکورد بزرگ در انتظار سرمربی استقلال| فرهاد مجیدی از مرفاوی عبور می‌کند؟
اگر فرهاد مجیدی در بازی هفته یازدهم مقابل پدیده هم به شکست ناپذیری خود ادامه دهد، صاحب رکورد بیشترین بازی نباخته در استقلال خواهد شد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، واریز ۲ امتیاز دیگر به حساب امتیازات استقلال و افتادن گل گهر تا رتبه هشتم و دور شدن این تیم از دایره مدعیان به لحاظ روانی بازیکنان و مربیان استقلال در وضعیتی قرار خواهد داد که بتوانند روندی که در لیگ بیست و یکم در پیش گرفته‌اند را همچنان حفظ کنند. پیروزی در بازی با نود ارومیه را باید قطعی دانست و احتمالا بازی هفته یازدهم نیز برای استقلال با برد به پایان رسید. حتی اگر استقلال در آن میدان با سد پدیده مواجه شود و دست کم نیز به تساوی برسد بازهم برای فرهاد مجیدی و شاگردانش رکوردی بی نظیر خلق خواهد شد.

آخربار که استقلال توانست ۱۰ هفته پی درپی شکستی را تجربه نکند به لیگ نهم مربوط می‌شود. روزگاری که صمد مرفاوی سکان هدایت آبی‌ها را در دست داشت و با تیمی که خود مجیدی هم یکی از بازیکنانش بود، توانست هفته‌های پی درپی شکستی درکارنامه خود تجربه نکند. این طولانی‌ترین دورانی است که استقلال در لیگ برتر از شکست گریخته و توانسته با خلق نتایج مطلوب از این منظر به رکوردی قابل توجه دست یابد. مجیدی حالا در موقعیتی است که اگر یک بازی دیگر را بدون شکست پشت سربگذارد، رکوردار نباختن در لیگ برتر خواهد بود که بعید هم هست قادر به دستیابی به این آمار نباشد.

استقلال در بخش دفاعی خود به اندازه رشد کرده که در ۱۰ هفته لیگ بیست و یکم تنها ۲ بار دروازه خود را به روی حملات حریف باز شده دیده است. حتی سپاهان نیز که اکنون مانند استقلال فقط ۲ گل خورده را درکارنامه دارد هم این آمار را مدیون خارج شدن گل‌های خورده‌اش در بازی با گل گهر سیرجان است وگرنه چنانچه حکمی علیه باشگاه سیرجانی صادر نمی‌شد، این تیم نیز از لحاظ تعداد گل‌های خورده جایگاه نازل تری داشت.

استقلال، اما به واقع در فاز دفاعی به تیمی تحسین برانگیز تبدیل شده و به نظر می‌رسد همین فاکتور مهم راه را به سمت موفقیت استقلال در فصل جاری هموار کند. بدون شک اگر مدافعان استقلال در لیگ بیست و یکم مانند همین ۱۰ هفته گذشته عمل کنند، نه تنها رکورد متفاوتی از تعداد گل‌های خورده در همه ادوار لیگ به جا خواهد ماند بلکه ممکن است رکورد شکست ناپذیری استقلال به یک آمار جهانی نیز تبدیل شود. استقلال این ظرفیت را دارد که حتی تا پایان نیم فصل نیز هیچ شکستی را در کارنامه خود به ثبت نرساند و روند بازی‌های آتی نیز به گونه‌ای است که رسیدن به این مهم دور از عقل و منطق هم نیست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->